« | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11»

Kąty Rybackie 2016 dzień 10

Przedostatni dzień kolonii za nami! Przed południem, po śniadaniu i sprawdzaniu czystości, poszliśmy nad morze, gdzie odbyła się sesja zdjęciowa z przyborami. Po obiedzie odbył się konkurs "Mój talent" i zajęcia taneczne. Wieczorem mieliśmy ognisko!

javascript:void(0);/*1467963141349*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 9

Środowy dzień był pełen ciekawych zajęć. Po śniadaniu i konkursie czystości w domkach, wzięliśmy udział w karaoke. Potem, odbyły się zajęcia taneczne i sportowe w grupach. Po południu odbyły się warsztaty plastyczne - tworzyliśmy ozdobne lampiony! Mieliśmy również czas na przygotowanie się do konkursu "Mój talent". Wieczorem robiliśmy z koralików biżuterię dla naszych rodziców.

Relacja fotograficzna cz.1:
javascript:void(0);/*1467917425209*/
Relacja fotograficzna cz.2:
javascript:void(0);/*1467917322238*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 8

We wtorek mieliśmy dzień kolonisty! Rządził prezydent kolonii, Madek. Jednym z punktów jego programu wyborczego było śniadanie do łóżka. Po pysznym śniadanku, które  zjedliśmy w kołderkach, wzieliśmy udział w  zabawie terenowej "Flagi". Potem, odbyły się zajęcia taneczne i integracyjne. Po obiedzie zagraliśmy w "Baloniadę", ale był ubaw! Śmiechom nie było końca, kiedy drużyny czerwonych i żółtych, przy użyciu ręczników, starały się przerzucić balony na przeciwną stronę boiska. Po kolacji odbył się turniej gier planszowych.

javascript:void(0);/*1467895629599*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 7

Poniedziałkowy dzień był pełen wrażeń! Po śniadaniu odbyła się Spartakiada, na której zdawaliśmy różne sprawności sportowe (kozłowanie piłką, bieganie na szczudłach, skakanie na skakance itp) Oprócz tego wzięliśmy udział w konkursie rysunkowym "Zamień swoją rodzinę w zwierzątko". Po obiedzie odbyło się rozdanie dyplomów, po którym był wypoczynek poobiedni. Kolejnym punktem programy były zajęcia taneczne i sportowe. Potem, odbyły się wybory na prezydenta kolonii Akademii Talent. Wygrał Madek! Po kolacji była dyskoteka.

javascript:void(0);/*1467848042570*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 6

Już połowa kolonii za nami! Po śniadaniu i konkursie czystości odybły się zajęcia tematyczne w grupach, potem kalambury "Świat kreskówek". Po obiedzie i odpoczynku poobiednim poszliśmy na plażę, gdzie odbyły się rozgrywki sportowe w zbijaka. Po kolacji wzięliśmy udział w Randce w ciemno.

javascript:void(0);/*1467665130670*/

WAŻNA INFORMACJA

Drodzy rodzice. Ze względów organizacyjnych i logistycznych postanowiliśmy, ze w piątek będziemy mieli wycieczkę do Stegny oraz wszyscy wracamy autokarem do Osowej - przed Kościołem ul. Pegaza będziemy miedzy godz. 17.00-17.30. Pokaz talentów - bedzie  sfilmowany i udostępniony na stronie talenttv.pl. Pokazy taneczne i wokalne - podczas festynu szkolnego w Sp nr 81 we wrześniu. Zatem do zobaczenia w piątek w Osowej.

Kąty Rybackie 2016 dzień 5

Dzisiaj pogoda również nas nie zawiodła, dlatego po śniadaniu poszliśmy na plażę, gdzie bawiliśmy się w piasku i kąpaliśmy w morzu. Po obiedzie odbyły się zajęcia tematyczne w grupach: zajęcia sportowe z Panem Michałem i taneczne z Panią Gosią. Potem odbył się konkurs plastyczny "Zostań grafikiem wytwórni filmów Disney'a". Rysowaliśmy autorskie postacie do bajek! Wieczorem odbyła się parada postaci bajek Disney'a, za które byliśmy przebrani. Wzięliśmy również udział w Mszy Świętej.

javascript:void(0);/*1467543641755*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 4

Po śniadanku poszliśmy wspólnie zwiedzać okolicę - zrobiliśmy pieszą wycieczkę do Kątów Rybackich. Zjedliśmy pyszny obiad, po czym odpoczywaliśmy w domkach. Potem, odbyły się zajęcia sportowe i taneczne w grupach. Po kolacji wzięliśmy udział w urodzinach jednej z wolontariuszek, Justyny. Było super!

javascript:void(0);/*1467447040941*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 3

Ale dzień! Po porannej gimnastyce, śniadaniu i porządkach w domkach, odbył się pokaz żonglerki w wykonaniu naszego specjalnego gościa! Sami również mogliśmy spróbować swoich sił na warsztatach żonglerki. Potem, korzystając z pięknej pogody poszliśmy nad morze. Po obiedzie dostaliśmy pierwsze dyplomy za konkursy rysunkowe, sportowe i kalambury. Następnie odbył się pokaz żonglowania pochodniami, wyglądało to naprawdę zjawiskowo! Później, jak kibice z prawdziwego zdarzenia, zrobiliśmy flagi, biało-czerwone kwiaty i inne przybory do kibicowania wieczorem na meczu Polska-Portugalia. Emocje po meczu czujemy do teraz!!!

javascript:void(0);/*1467370272993*/

Kąty Rybackie 2016 dzień 2

Dzisiaj mieliśmy dzień pełen atrakcji! Rano odbyła się gimnastyka, po której wszyscy zjedliśmy smaczne śniadanko. Wróżki sprawdziły czystość w naszych domkach, po czym poszliśmy na plażę. Na plaży odbył się konkurs zamków z piasku. Bawiliśmy się również w wodzie. Po pysznym odbiadku mieliśmy czas wolny, robiliśmy identyfikatory z naszymi imionami i wizytówki pokojów. Po kolacji graliśmy w kalambury oraz wzięliśmy udział w konkursie sportowym. Było super!